Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2012

μια ιστορία και ένα συμπέρασμα.

Διάβασε πρώτα την ιστορία εδώ


Αν δεν το έχεις πάρει χαμπάρι έχω γίνει κάπως  κυνόφιλος

Η αιτία είναι τετράποδη και είναι η κοντέσσα της καρδιάς μου

Σαν αποτέλεσμα έχω βάλει στο πλαίσιο της καθημερινότητας μου και τα σκυλιά.
Ειδικότερα προσπαθώ να δω όλα αυτά που συμβαίνουν τριγύρω μας απο την οπτική τους.

Καταλαβαίνουν οτι είναι κατώτερα όντα απο μας και όμως μας σέβονται.
Δέχθηκαν να γίνουν οικόσιτα γιατί ακριβώς μας δέχθηκαν.
Στο Ελλαδιστάν όμως.
κοιτάμε να πατήσουμε τα μικρά με το αμάξι για να ακούσουμε το πλατς.
τους χαρίζουμε απλόχερα φόλες για να μην μολύνουν τα παιδιά μας
τα παρατάμε στην μέση του δρόμου όταν δεν μας ενδιαφέρουν πλέον.
Όταν αποφασίζουμε να δεχθούμε ένα πάμε και βρίσκουμε το πιο καθαρόαιμο
ενώ εκαντοντάδες ημίαιμα  σιγολιώνουν μόνα τους στα καταφύγια

Το σκυλί όμως όσο κακομεταχείριση και να δεχτεί όταν δει απο σένα ίχνος στοργής
σου χαρίζει τον σεβασμό του (και κανένα γλείψιμο)

Αρχίζουμε και γινόμαστε μια άγρια αγέλη ζώων που ο ισχυρότερος τρώει τα αδύνατα για επιβληθεί.

Και τι κάνω εγώ ;

Αγνοώ πλέον κάποιους συνανθρώπους μου που έχουν βυθιστεί στο μίσος τους.
Αγνοώ αυτούς που θέλουν το καλό μου με τα μέτρα τους.
Αγνοώ αυτόν που μου χαμογελάει απο λύπηση.
είναι σκληρός και τρελός κόσμος εκει έξω και εγώ ξέρω οτι δεν θα επιβιώσω.

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com