Τετάρτη, Ιουλίου 06, 2011

Μπες στο κάδρο.



όλοι τριγύρω μου προσπαθούνε να βάλουνε τον εαυτό τους σε κάδρο.

ο αντών ως ο περιφερόμενος εκπαιδευτικός
ο λάκης στον πάτο του βαρελιού
μουσελ ο παράξενος διανοούμενος κιθαρίστας

εγώ πάλι ;

προσπαθώ να κανονίσω το μέλλον μου (καλύτερο ή χειρότερο)
κοιτώντας αποκλειστικά το σήμερα.
χαοτική τακτική
με αλλοπρόσαλλες μου συμπεριφορές.
μάλλον φταίει το καλοκαίρι που με τρελαίνει.
μάλλον φταίει το περιβάλλον που προσπαθώ να κινηθώ

όλα είναι μπερδεμένα
και πάνω απο όλα εγώ.
εκτός απο ένα πράγμα.
πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι τριγύρω μου που με εκπλήσουν
και εγώ θα κάνω το παν αυτή η εκπληξη να μην γίνεται πληγή.

πολλά μου έβαλα .
πρέπει να αρχίσω τις βουτιές
στην θαλασσα
στην σκεψη
στην λήθη ;
στην κατανάλωση αλκοολ

σε κάδρο δεν μπαίνω .
στο μέλλον ίσως...

2 Comments:

Blogger Anton said...

Όταν δεν αντιλαμβάνεσαι το γύρω σου (κάδρα και ιστορίες) δεν το κόβω να κάνεις και τίποτα στο μέσα σου. Καταρχάς g.a.l.

10:30 μ.μ.  
Blogger Nick said...

Λάκης;

Έχω βγάλει τον εαυτό μου από το κάδρο εδώ και καιρό και ως εκ τούτου δεν ταλαιπωρούμαι προσπαθώντας να χωρέσω σε προσδοκίες άλλων. Απλά δε με νοιάζει.

Δοκίμασε το ;)

11:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com