Δευτέρα, Μαΐου 09, 2011

Αυτός είμαι.



Αυτός είμαι .

Τελικά,
σκορπάω τον εαυτό μου
σε πράγματα μικρά
Καρφώνω στο σταυρό μου
παλάμες και κορμιά


έζησα μικρός ,αυτά που άλλοι δεν ζούνε ποτέ
και τώρα ζω τα μικρά .

Βουτάω μες στις λάσπες,
σε βρώμικα νερά
Μα, τίποτα δε φτάνει
στη δόλια μου καρδιά
Τίποτα τελικά


Αυτή είναι η κατασκευή μου .
να βουτάω στις λάσπες
για μένα δεν φτιάχτηκε καμιά πισίνα με το όνομα μου
το ξέρει και η καρδιά μου.

Τα πιο μεγάλα πράγματα
τα έζησα μικρός
Τα όνειρά μου
φτάναν ως τ' αστερια
Κι όταν τις νύκτες έπεφτα,
για ύπνο μοναχός
Θυμόμουν διακοπές και καλοκαίρια, και καλοκαίρια


είχα , έχω και θα έχω όνειρα .
και θα χάνομαι σε αυτά ακόμη και την μέρα.
ξέρω όμως ότι τις νύχτες έπεφτα
πέφτω
και θα πέφτω μοναχός .

και θα θυμάμαι διακοπές και καλοκαίρια .

ωραίο τραγούδι
φέτος δεν θα έχει καλοκαίρι ,παρα μόνο
βροχή υγρασία μιζέρια και μούχλα.

ή όχι.

μπορεί τα όνειρα να βγούνε κι αληθινά.
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com