Δευτέρα, Απριλίου 11, 2011

Και περάσαν οι μέρες...



Κυριακή : Λαμπρός ήλιος ,ένας αέρας κουνάει την τέντα.Ο Παοκ μαλακίζεται,η διάθεση δεν υπάρχει.Σιωπή συνέχεια.
μόνο σκέψεις,
αν μιλούσα στον εαυτό μου θα ήταν καλύτερα.

Σάββατο : Ξύπνημα με βήχα,καμπανάκι.
Ξαφνικά πατιέται το γκάζι.ήλιος - παραλία - παρέα
πως να παραμείνεις σοβαρός;
στο βάθος του μυαλού το "γκομενικό"
ως το βράδυ η φωνή αργοπέθανε μαζί με σκέψεις/όνειρα/φαντασιώσεις/πόθους.

Παρασκευή : Σε έχω ερωτευτεί,όχι όπως το λένε οι κιουρ αλλά εγώ έτσι κι αλλιώς έχω καιρό να το πω.
δουλειά φαί ύπνος σωματείο.
Η γίογκα ας περιμένει μια βδομάδα...(το απωθημένο της παρασκευής είναι να κάνω σχέδια για την άλλη βδομάδα)
Ποτό με την παρέα / γέλιο / ατάκες / ματιές . η καθημερινότητα γίνεται παρελθόν.

Πέμπτη : δουλειά αλλά και ήλιος ,προσποιούμε πως πήγε ήδη σάββατο

Τετάρτη : ξύπνημα με άγχος λίγο τρέξιμο κεφαλόπονο και κάτι τσιμπηματάκια στον λαιμό.

Τρίτη : Μετά από το ημερομίσθιο της δουλειάς και το πιλάτες πρέπει να σκεφτώ και εγώ όπως ο ελύτης : «Κάπου ανάμεσα Τρίτη και Τετάρτη πρέπει να παράπεσε η αληθινή σου μέρα».

Δευτέρα : ώρα για αποφάσεις και για εργασιακή δράση .Θα κόψω τον καφέ αναφωνώ
ενώ με κοροιδεύουν βλέποντας την δράση του σ/κ στο φέησμπουκ.
τελικά τι είναι πιο κατινιά ,το μέσο (φεησμπουκ) ή οι άνθρωποι ;

Και πάλι κυριακή ώρα για ήλιο μπρέρα και εσπρέσσο.Μαλάκα τι κάναμε πάλι χθες;;;

υ.γ η πηγή .
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com