Τρίτη, Απριλίου 05, 2011

Σκιές διαφορετικές



σε μια βδομάδα μέσα 2 μέλη μιας κοινωνίας ,είπανε να φύγουνε
λίγο νωρίτερα.
Τα νέα του καρκίνου τους ξαφνικά
ο θάνατος τους αναμενόμενος.
καθημερινότητα για τους σκληρόπετσους.
λύπη όμως γι αυτούς που τους είχανε δίπλα τους.
στην αγκαλιά τους.
κρίμα λένε οι πιο πολλοί όταν μαθαίνουν και την ηλικία τους.
52.
έκπληξη γι τους μεγαλύτερους.
τίποτα το ιδιαίτερο για τα νεούδια.

αντίθετες και οι ζωές τους.
3 παιδιά και γυναίκα ο ένας.
μόνη ορφανή απο μάνα πατέρα αδερφό η άλλη.
με μόνη επιθυμία ο σύντροφος να την παντρευτεί
πριν πέσει σε κώμα. (είπε ο κίτρινος τύπος του χωριού)

και φεύγοντας εγώ απο τα μοχιτάκια του On the road χαζεύω την σκιά που πέφτει μπροστά μου.
πως οι αποφάσεις μιας ζωής αλλάζουν αυτή την σκιά.
και εγώ πρέπει να απολαμβάνω την ζωή τώρα ,όταν ο ήλιος πέφτει πίσω μου.
γιατί κάθομαι και πίνω τα μοχιτάκια...
γιατί η ζωή είναι μόνο αντιφάσεις.

υ.γ : ο θάνατος του σαραντάρη τότε αδερφού κάπου στα 12+ μου
χτύπησε απο τότε καμπανάκια
πόσο μάλλον όταν η μοίρα τα έφερε σε μένα να το πω
στον κολλητό του τότε.
τον πατέρα μου
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com