Τρίτη, Μαρτίου 29, 2011

Comfort Zone



συνήθως υπάρχουν 2 τύποι ανθρώπων

τα ατίθασα νιάτα

αυτοί που δεν ξεμακρύνονται από την comfort zone τους. (φίλε έκανες comfort zone ,ένα βουνό)

με τοποθετώ στην δεύτερη κατηγορία
με την γκρίνια του πρώτου.
*.Διόρθωση συντακτικού λάθους <επειδή εγώ είμαι στην δεύτερη κατηγορία ,αλλά θέλω να είμαι στην πρώτη μου βγαίνει γκρίνια >
αλγόριθμος που δεν λειτουργεί πάντα
προκαλεί fails

στα επαγγελματικά
στα ερωτικά
στα καθημερινά

αναβάλει αποφάσεις.
προκαλεί τραύματα
δημιουργεί μπλεξίματα.

και είμαι άνθρωπος που δύσκολα θα βγάλω μόνος το κάρο απο την λάσπη.
αλλά δεν πρέπει πρώτα και να του πω ;
ένα απλό : i want you.



The world just keeps
Right on
Turning anyway
While I stay home and watch the shadow play

Innocence is lost into the dark
If I were dynamite would you provide the spark?


Το δεδομένο είναι ένα:

ΑΝΟΙΞΗ - ΑΝΑΓΈΝΝΗΣΗ - ΕΠΟΧΗ ΖΕΥΓΑΡΩΜΑΤΟΣ.

ας το βάλουμε όλοι καλά μέσα στο μυαλό μας.
και ειδικά εγώ...

2 Comments:

Blogger Anton said...

γκρίνια
ουσ θ γκρίνια ['griɲa]
συνεχή ενοχλητικά παράπονα

Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος για αυτά που κάνω και μου συμβαίνουν. Αφήνω να παραπονιούνται άλλοι

4:42 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

συντακτικό λάθος μου.

δεν είχα σκοπό να σε αποκαλέσω γκρινιάρη.

επειδή εγώ είμαι στην δεύτερη κατηγορία ,αλλά θέλω να είμαι στην πρώτη μου βγαίνει γκρίνια.

7:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com