Τρίτη, Μαρτίου 08, 2011

Λιώνουν τα χιόνια...



είχε κανένα 15θήμερο να δώ ήλιο.
να πάρω τον γνωστό δρόμο και να χρειαστώ γυαλιά
και χωρίς ήλιο έρχεται η μιζέρια.
η κλεισούρα
η ρουτίνα
η δυσκοιλιότητα.
τόσο που ούτε το θέαμα ενός υπέργηρου προφανώς αλκοολικού τραγουδιστή
που περιμένει την πορνοστάρ ανάμεσα στα προγράμματα
ούτε το πιοτί
ούτε το σόου τριγύρω μου.
δεν με λυτρώνει.
χαζεύω τις μόνες κοπελίτσες που βαρέθηκαν τα ξένα κρεβάτια
τα σιροπιασμένα ζευγάρια με ημερομηνία λήξης
τους απυδησμένους 30άρηδες που πάλι μόνοι θα κοιμηθούν.
εμένα.

και θέλω να πάρω τα μπαλονάκια μου και να φύγω .
να νιώσω ξανα παιδί
να ντυθώ κάποιος άλλος
ένας 70άρης ίσως ;)



αλλά χιονίζει .
παντού
κι εγώ κλείνομαι ξανά
έτσι με αρέσει
αφήνω τους άλλους να με προσπερνάνε
κι ας πληγώνω τον εγωισμό μου
γιατί έκανα το λάθος.
«Ποτέ μη ζητάς αυτό που θα έπρεπε να σου προσφέρουν»

ξημερώνει τρίτη.


ο ήλιος λάμπει (κι ας μην έχει ξημερώσει)
το κρύο είναι μαλακό και σε προσκαλεί να βγείς έξω.
η φύση δραστηροποιείται
λιώνουν τα χίονια
κι η χλωρίδα αναστένεται.
-εγώ ;



επιστρέφω σε λίγο... ;)


υ.γ : σε όσες πέρασανε το ιδιο 3μερο με εμένα.
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com