Κυριακή, Οκτωβρίου 10, 2010

Δικαίωμα



παγωμένος ο οκτώβρης ενώ συμβαίνουν πολλά τριγύρω μου.

χάθηκε το δικαίωμα των καπνιστών να φουμάρουν ελεύθερα οπουδήποτε
καταπατώντας το δικό μου δικαίωμα στην smoke free ζωή.
η έξοδοι σε καταγώγια έχει πάρει άλλη απόλαυση.

δεν θα στεναχωρηθώ ,ευκαιρία για πιο πολλούς να το κόψουνε
(αν είσαι στα 30+ και φουμάρεις λογικά το κάνεις 10 χρόνια ,τροφή για σκέψη)

χάθηκε και το δικαίωμα να ανεβαίνουμε ελεύθερα τα λεωφορεία .

δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα κάτι μου χτυπάει σαν καμπανάκι ανεξαρτησίας , ο σεκιουριτάς θα μπορεί να με κάνει έλεγχο και να μου κόβει πρόστιμο,έτσι για το αίσθημα της ασφάλειας.

παράλληλα εγώ είμαι στην κοσμάρα μου.
ανεβοκατεβαίνω σαν την Π.Συνδίκα στενά ,διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα ,πάρκα ,έργα μετρό,ώσπου να δω την θάλασσα . ελπίζοντας πως θα βρώ και εγώ μια Μπότσαρη που τρέχει παράλληλα απο μένα και μαζί θα καταλήξουμε στην θάλασσα στα πάρκα της Παραλίας.

1 Comments:

Blogger Nick said...

Την τελευταία παράγραφο θα την βάλουν κάποτε σαν θέμα έκθεσης :p

11:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com