Κυριακή, Ιανουαρίου 17, 2010

10 μικρές κουδίστικες εμμονές.



1.Τα ξέρω όλα,άρα πρέπει να τα πω.Τι κι αν δεν υπάρχουν...
2.Η αρνητικότητα μου.Η ατάκα του 2001 "νέος και αγάμητος θα πάω " τα λέει όλα
3.Με την μουσική.Πρέπει να υπάρχει παντού και οτιδήποτε
4.Με το μάνατζερ ,το πιο ανούσιο κάψιμο της ζωής μου .και συνεχίζω...
5.Σινεμά,κάπου εκεί έξω σε μια ταινία είναι το νόημα της ζωής.Ίσως σε εκείνη που η Μόνικα μπελούτσι κάνει την φυσικοθεραπεύτρια
6.Με τις κουδιές μου... /ο όρος Κουδιά έχει γίνει copyright/
7.H ατάκα του Jean Reno στον Λεον," Η ζωή είναι δύσκολη και όσο μεγαλώνεις δυσκολεύει"
8.Με τα στέκια ,θα φάω βρίσιμο αλλά εγώ εκεί κολλημένος και ας με τον καιρό αλλάζουν.
τελευταία επιλογή το ελυζέ.
9.Αμερικάνικες σειρές.Άπό τον μαγκάηβερ μέχρι το entourage και τον House M.d
10.Η άρνηση μου να βρώ σπίτι δικό μου ,έρχεται η ώρα όμως...;)

1 Comments:

Blogger Nick said...

Το κουδείν εστίν φιλοσοφείν!

Το σύμπαν όλο έγινε για να φτιάξει μετά απο πολλά δισ. χρόνια εξέλιξης την Μόνικα Μπελούτσι, ως απόδειξη της τελειότητας του :o

Το σπίτι αργεί γιατί ψάχνεις το τέλειο μέρος. Δίπλα (ή πάνω) από το Ελυζέ, με μια Μόνικα στο διπλανό διαμέρισμα και μια Γιούλια στο απέναντι :p

3:19 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com