Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2009

Όχι πια γκόμενες...




γιατί βαρέθηκα να "πουλάω έρωτα " για να πεις το ναι

γιατί δεν θέλω πρώτα να με εγκρίνουν οι "φίλες" σου

γιατί δεν με αρέσει η περίοδος των "σιροπιών"

γιατί να πρέπει να συγκριθώ με όλους τους πρώην

γιατί δεν νιώθω την ανάγκη να συζητάω για την σχέση μας

γιατί δεν γουστάρω να "με βγάζεις έξω"

γιατί ποτέ δεν κάνω "ότι κάνουν τα άλλα ζευγάρια"

γιατί να πρέπει να το κάνω ,"όπως όλοι οι άλλοι...."

γιατί ξέρω οτι έχεις χάλια εσώρουχα αλλά ποτέ δεν θα τα δω

γιατί τα προβλήματα μου δεν μπορείς να τα λύσεις

γιατί δεν θέλω δεύτερο κινητό να μιλάμε νον στοπ

γιατί οι φίλοι μου είναι το ίδιο χάλια με τις φίλες σου

γιατί ποτέ δεν θα κρατήσουμε εκείνο το τελευταίο "τα λέμε"


γιατί απλώς θέλω να σε προστατεύω να σε στηρίζω και εσύ να μου χαμογελάς και να χώνεσαι στην αγκαλιά μου.

καλύτερα μπακούρι παρά με γκόμενα .

(το caveman με επηρρέασε )

(εντάξει και το μεγάλο διάστημα που έχω να κάνω σοβαρή σχέση)

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

η ωραιότερη φράση στο κείμενο "γιατί απλώς θέλω να σε προστατεύω να σε στηρίζω και εσύ να μου χαμογελάς και να χώνεσαι στην αγκαλιά μου".....είναι όλη η ουσία!!!

Πόσοι άραγε έχουν πιάσει αυτό το νόημα?

1:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com