Σάββατο, Ιουνίου 27, 2009

ιούνης




πράγματα που δεν με άρεσαν σε αυτόν τον Ιούνη:
- ψιλοπαράτησα το μπλογκ
-χρησιμοποιώ τον καιρό ως δικαιολογία για την βαρεμάρα μου
-δεν έκανα όσα μπάνια θα ήθελα
-κατάλαβα οτι τους 3τελευταίους Ιούνηδες κάνω τα ίδια κι τα ίδια
-εκνευριστικά κουραστικά εξασκώ την αναβλητικότητα μου και το κακό συνήθειο να ακυρώνω ταξίδια την τελευταία στιγμή
-δεν κανόνισα ακόμη διακοπές

πράγματα που με άρεσαν σε αυτόν τον Ιούνη
-τα 2 μπάνια που έχω κάνει ώς τώρα
-δεν άδειασε ακόμη η πόλη
-έχω την επιλογή να κάνω παρα πολλά πράγματα ακόμη
-τώρα κάποιοι εκτίμησαν τον μαηκλ τζάκσον
-ο παοκ εκανε τις μεταγραφές του

α! επίσης ένα εχω να πώ .: δεν έγινα 30 ακόμη
και ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ ΖΕι!!!!

1 Comments:

Blogger Seventh said...

Με Πέτρουλα, Λαμπράκη μας οδηγεί!

11:01 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com