Παρασκευή, Δεκεμβρίου 19, 2008

Η μυστήρια περίοδος του μήνα.



πλέον μας κοντεύουν τα Χγεννα,τις τελευταίες μέρες τριγύρω ακούς συζητήσεις τύπου
"δεν το καταλάβαμε"
"εσείς τι θα κάνετε"
"πως πέρασε η χρονιά τόσο γρήγορα"

αρχίζει δηλαδή το πνεύμα αυτοκριτικής για το πέρασμα της χρονιάς.
-μήπως δεν έπρεπε να είμαι κακός
-δεν πρόσεξα αρκετά τους τριγύρω μου
-αρχίζει και με αρέσει η κλεισούρα κι το φέησμπουκ

μέσα σου όμως δουλεύει και ο μηχανισμος των άλλοθι.
-πέτυχες όμως στα επαγγελματικά
-σαν καλος 30χρονος ακολουθείς τις προτεραιότητες της ζωής σου
-αφού δεν με πήρε τηλέφωνο σημαίνει κι αυτή δεν πολυγούσταρε

αυτή η περίοδος της ωρίμανσης είναι καμία φορά αρκετά παραγωγική
καταλήγει στην περίφημη
New year resolution

εγώ πάντως παράλληλα εχω να αντιμετωπίσω και την κατάρα του Λαγκαδά
δεν με αφήνει η περιοχή να σηκώσω κεφάλι
(το δικό μου άλλοθι)

υ.γ 1.ελπίζω αυτή η περίοδος απο σήμερα και έπειτα να γίνει πραγματικά εορταστική
για μένα.χαρείτε την κι εσείς .
υ.γ 2. η νίνα σιμόν στο βίντεο σπέρνει,για όλες τις πικραμένες ψυχές.
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com