Κυριακή, Δεκεμβρίου 14, 2008

απόψεις....




απόψεις που έχω διαβάσει μέσα στην βδομάδα για οτι εχει γίνει
κάπου ανάμεσα στις λέξεις μπολιάζετε και η δική μου .

όλντ μπόυ.

ιός.

γκουάρτνιαν.


κούλογλου.


υ.γ 1.δεν μπορώ να δεχτώ ώς γνώμες τα - παιδιά είναι κάτουν οτι οι τριγύρω τους
-ήταν η κακιά στιγμή.
2.το βιντεο δείχνει την φάση που περνάω με ταινίες του παρισιού
(έχω κολλημα με τις ταινίες σε αστικά κεντρα)
3.λογω αδειας με βλέπω να πληθαίνουν τα πόστ.
(έχω υποσχεθεί να κόψω το φέησμπουκ.)

4 Comments:

Blogger Mousel said...

"...(έχω υποσχεθεί να κόψω το φέησμπουκ.)..." αν κόψεις το φέισμπουκ και νοικιάσεις και σπίτι τότε δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο που να περιμένω να δω από σένα σε αυτή τη ζωή...

1:21 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

ξεχνας την θεωρία της φαρμας...

10:03 π.μ.  
Blogger Mousel said...

το "farm project" είναι δεδομένο ότι θα υλοποιηθεί, οπότε δεν περνά στην κατηγορία των απίστευτων και όμως αληθινών.

10:31 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

το μόνο που εχω να πώ είναι πως ειμαι ικανός για το καλυτερο,ααλλά κι το χειρότερο.

1:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com