Κυριακή, Νοεμβρίου 23, 2008

νηνεμία



το προηγούμενο το ποστ το ξεκίνησα γράφωντας "είχα θολώσει τώρα τελευταία.
κάποια πράγματα πέφτουν πάνω σου σαν το κύμα "

χαίρομαι που ο οργανισμός μου έχει τις αμυνες και τους τσιμεντένιος ογκόλιθους για να αποκρούει τα κύματα

έτσι κατάφερα να αποκρουσω το όλο hype που επικράτησε στην πόλη με το φεστιβάλ

προσπερασα εύκολα τις αναταραχές των μερσεντέζ
και των φίλων δορυφόρων απο το διδυμότειχο

η θολούρα κάπως έγινε πιο φοκουσαρισμενη
άρπαξα και εγώ τον φακο μου
και χάζευα τα πράγματα με μιά αποστασιοποιημένη ματιά
ειδικά φίλους κι ανθρώπους παρασυρμένους απο τα πάθη τους και τις λαχτάρες τους.

ελπίζω μονο η μακριές βόλτες έστω κι για άσχετο λόγο να συνεχίστούν
καθαρίζει το μυαλό...

5 Comments:

Blogger Seventh Son said...

"κατάφερα να αποκρουσω"
"προσπερασα εύκολα τις αναταραχές"
"χάζευα τα πράγματα με μιά αποστασιοποιημένη ματιά"

σα να έχεις αποσυρθεί από τη ζωή ακούγεται

7:46 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

εγώ το λέω αντι-κοινωνικότητα.

8:08 μ.μ.  
Blogger RaDiKaL said...

"χάζευα τα πράγματα με μιά αποστασιοποιημένη ματιά"

Επειδή το κάνω και εγώ αυτό -- συχνά, δεν είναι ούτε απόσυρση από τη ζωή, ούτε αντί-κοινωνικότητα.

Εκτός αν ως "κοινωνικότητα" και "ζωή" ορίζεται το "κάνω ότι και όλοι οι υπόλοιποι".

Αντίθετα η ζωή, αυτή η υπέροχη φάρσα, αν έχει κάποιο νόημα, τότε μόνο αποστασιοποιημένος μπορείς, έστω και για λίγο, να το βρεις...

12:14 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

το "κανω οτι οι υπολοιποι" ειναι υπονοουμενο για καποιους κάποιους?

3:24 μ.μ.  
Blogger RaDiKaL said...

Τσουκ. Δεν έχω τέτοια πρόθεση.

Ένας ακόμη αντί-κοινωνικός ;)

5:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com