Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18, 2008

χάπι μπέρθντεη!!!!



όπως ξέρουν οι λιγοι ή οι πολλοι φίλοι μου,σήμερα εχω γενέθλια,κλείνω τα 29 πατάω σιγά σιγά τα -άντα.

κι χθές μια ψυχούλα που έχω πάντα στο μυαλό μου με προβλημάτισε.
με βάση λοιπόν το βιβλίο και την ταινία "high fidelity" έκανα κι εγώ το
τοπ-5 των γενεθλίων μου.

5.έτος 1988 τετάρτη δημοτικού :
με μπάτζετ να κεράσω κουτί κουκουρίκου την τάξη,να πάρω κι μια κούτα χαρτάκια θάντερκατς κι μια θεία να δίνει μπ εμ εξ δώρο πετούσα στα σύνεφφα.
4.1999 δεύτερο έτος πανεπιστήμιο.
20 χρονω γαίδαρος με τις ορμόνες στο φουλ γεμάτος όνειρα μπήκα στην τρίτη δεκαετία ζωής ,καλά την έβγαλα.
3.2001 πέγκυ ζήνα.
υπέροχα γενέθλια, γεμάτα φίλους ,γέλιο ,μια πέγκυ ζήνα και τον βοτσάρα να στέλνει μήνυματα "το έκανε"
2.2002 σε ενα σκοτεινό σαλόνι.
χτύπησε το τηλ με απόκρυψη,φωνή δεν ακούστηκε παρα μόνο σιωπή,σιωπή που με δίδαξε πως ο πόνος δεν μπορεί να βγεί απο την ζωή μας.
1.σήμερα...
με την υγεία επιτέλους χωρίς εκκρεμότητες αλλα βελτιούμενη.
με οικονομική κατάσταση σαν του πατήρ εφραίμ
και με δουλειά ευχάριστη κι τσιμέντο
ξεκινάω για να απολαύσω και την τέταρτη δεκαετία που θα δώσει νόημα σε οτι μόχθησα τα προηγούμενα χρόνια.

7 Comments:

Blogger Seventh Son said...

"και την τέταρτη δεκαετία"

Μπρρ εσύ γέρασες πολύ. Εύχομαι να είναι γεμάτη με περισσότερες συγκινήσεις αυτή η δεκαετία

6:04 μ.μ.  
Blogger Mousel said...

Αν σε 30 χρόνια έχει να θυνηθεί 5 στιγμές από τις οποίες η μία είναι το ΒΜΧ που του πήρε η θεία δεν προβλέπεται να κάνει πάνω από TOP-3 στα 40 του! (Το Νο.2 και μόνο που το σκέφτεσαι είναι για πολύ χάλασμα πάντως...)

1:02 π.μ.  
Blogger RaDiKaL said...

Χρόνια καλά ρε.

12:10 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

κανε φιλους να δεις καλό...

το βιντεο το ειδατε ρε?

5:30 μ.μ.  
Blogger Mousel said...

Μου ξύπνησε αναμνήσεις αυτό το βίντεο! Την ταινία την είδα πρώτη φορά σε προβολή στο ΠΑ.ΜΑΚ. μπορεί να είμασταν και παρέα φιλαράκο!

8:14 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

mazi eimastan

9:46 μ.μ.  
Blogger Leigh-Cheri said...

Ουπς!
Έπεσα σε γενέθλια!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, λοιπόν!
Εύχομαι κάθε επόμενη δεκαετία να είναι κάτι καινούργιο κι όμορφο. Να είσαι καλά και να γελάς πολύ! Μόνο το γέλιο θα μας σώσει:-)

Υπέροχη ταινία! Την έχω δει δυο φορές κι ευχαρίστως θα την ξαναέβλεπα.

12:23 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com