Δευτέρα, Μαρτίου 17, 2008

who says people live bad lives



τελικά σε αυτή τη ζωή όλα είναι θέμα οπτικής:

βλέπω σκατανθρώπους να πετάνε χ.δενδρα στους κάδους.(και πολλά αλλα)
δεν βλέπω απεργοσπάστες ,απλώς συμβασιούχους που θέλουν να δουλέψουν.(όχι με το μαχαίρι στο λαιμό,δημοκρατία έχουμε)
βλέπω τον μπαλάφα ποδοσφαιριστη.
βλέπω αναθεμα αλλα ακούω πόρτσχεντ.
βλέπω τα ρετιρέ να γκρεμίζονται (ζήτω η θέα!).
βλέπω μίσος παντού για τον συνανθρωπο μας (είμαστε κι χριστιανοι βλέπεις).
απεργώ γιατί εχω το δικαίωμα.(με βλέπει κι ο πατέρας μου κι με χαίρετε)
εγω βλέπω ρατσισμό παντού.
βλέπω τον παοκ μικρή ομάδα.
τους βλέπω να με κοιτάζουν κι μένα σαν μικρό:
αλλά...

3 Comments:

Blogger Erisabetsu-chan said...

ti einai to πόρτσχεντ ???

euxaistw gia tis euxes sou kai na eisai aisiodoxos kalo mou

5:03 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

portishead

9:45 μ.μ.  
Blogger Leigh-Cheri said...

Και οι συμβασιούχοι που θέλουν να δουλέψουν, απεργοσπάστες είναι. Και αν δεν θέλουν να είναι μόνιμα συμβασιούχοι, ο μόνος τρόπος είναι να αγωνιστούν. Δηλαδή, να απεργήσουν. Και στο λέω εγώ που τόσα χρόνια βολοδέρνω ανάμεσα σε συμβάσεις, ιδιωτικό τομέα και άθλια ωρομίσθια. Θέλω να πω, δεν μιλώ καθόλου εκ του ασφαλούς.
Ο Αγγελάκας, όλα τα λεφτά!
Αγαπημένο τραγούδι, αν και έχω και γι' αυτό τις ενστάσεις μου. Γιατί όλα ΜΕΣΑ στον κόσμο παλεύονται. Το να τα κοιτάζω έξω απ' αυτόν, από ψηλά δεν αλλάζει τίποτα. Ούτε για τον κόσμο ούτε για μένα. Ωστόσο, δεν ξέρεις πόσες φορές είπα κι εγώ "άει σιχτίρ! Ας πα' να γ....όλοι!"
Τι να πεις; Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
Τις καλησπέρες μου
Φιλιά

2:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com