Πέμπτη, Μαρτίου 20, 2008

Life Changing momments



έχωντας δεί τούτο

πάντα με επιανε κάτι της να χαζεύω αμέριμνος το ταβάνι και να σκέφτομαι στιγμές που αλλάζουν την ζωή μου,σαν να λεμε ο ψυχάκιας η ψωνάρα νομίζει πως η ζωή του είναι άξια για να γίνει ταινία.(αποφασίστε εσείς ποιός θα με έπαιζε :-) )

- όταν σου λέει ο γιατρός : 6ώρες εγχείρηση είναι ,βρές καμιά 6αδα φιάλες αίμα και δεν μπορώ να εγγυηθώ και 100 % επιτυχία

- όταν σε κοιτάει αφού της έχεις πει την ατάκα "το κινητό δεν μπορεί να σε φιλίσει..." /σσσσ/

-η πρώτη φορά που θα σε ρωτήσει "έχεις μαζί σου.."

-η στιγμή που είδες παίχτη του παοκ να σηκώνει κούπα

-η στιγμή που θα πάρεις πτυχίο

-η στιγμη που θα νιώσεις ανεξάρτητος και δυνατός
αλλά και η στιγμή που θα καταλάβεις πως τιποτα δεν περιστρέφεται γυρω απο τον αξονα σου.

- όταν θα σου πεί "αστο ετσι όπως είναι" /χυλόπιτα/
ή μήπως η μικρές στιγμές που δεν νιώθεις την ζωή σου μικρή και ασήμαντη?
εσύ τι θα έβαζες στο μικρό δικό σου 3λεπτο????

υ.γ για όσους δεν το κατάλαβαν εγώ ετσι γιορτάζω το γεγονός πως επαγγελματικά υπήρξε η αποκατάστασις μου .μπορεί να μην τσιρίζω σαν το παλαβό αλλά αλλη μια φορά κατάλαβα οτι ολα σε αυτή τη ζωή εχουν 2,3,4 διαστάσεις αλλες καλές άλλες κακές.
το πολυπόθητο μου λινκ εδώ

όπως λεει κι ο καλλιτεχνης,what a difference a day makes????


υ.γ 2
κερνάω ,κάποιους ίσως και μπουζούκια.

1 Comments:

Blogger Leigh-Cheri said...

Καλέ, πότε πρόλαβες και τα έβγαλες όλ' αυτά; Μάλλος εγώ κοιμήθηκα. Sorry.
Λοιπόν. Καταρχήν, συγχαρητήρια για τσι επαγγελματικές επιτυχίες! Για μένα, ίσως και η βάση για όλα τα υπόλοιπα.
Όσο για τα υπόλοιπα...πιστεύω απόλυτα πως όλες οι στιγμές στη ζωή μας που μας κάνουν να συγκινηθούμε (είτε από χαρά είτε από θλίψη, πίκρα κλπ) αξίζουν να μπουν στο τρίλεπτο που μας ανήκει. Θα μου πεις, χωράνε;
Well...

2:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com