Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2008

περπαντώντας μονος στους δρόμους του ονείρου(πςςςς)



εχει λίγο καιρό που η κυκλοθυμική μου ψυχή περνάει μια "ύφεση" /νταούνιασμα

είναι που χαζεύω την πτώση στο χρηματιστήριο / οικονομία

είναι που βλεπω χοντρούς να χαζευουν βάζα...

είναι που βαράει η πανσέληνος στο κεφάλι και ολοι τριγύρω μου εχουν παθει το τραλαλά τους.

είναι που άλλοι χωρίζουν,αλλοι ερωτευονται,αλλοι διαλάνε αρραβώνες,αλλοι δημιουργούν φιλίες,αλλοι περνουν τα ηλιοθοτερα μεηλ ολων των εποχων
(Ήξερες ότι τα τρία πράγματα που είναι πιο δύσκολο να ειπωθούν είναι:
>
> Σ' αγαπώ.
> Λυπάμαι.
> Βοήθησε με.
)...ελεος,ρε κοπελα μου σε γουστάρει ,τι του στέλνεις????

είναι που συνεχίζεις να ακούς μια φωνούλα να σε πείθει για την συναισθηματική ασφάλεια που έχει το "πάντα" =ερωτική ζωη μηδεν

είναι και αυτό που λένε συναισθηματική του ολοκλήρωση.
αφού πετάξετε όμως τα προηγούμενα αισθηματα στο καζανάκι .

είναι και τα ασπρα φίδια


ειναι που νιώθω το κενό στην καρδιά να μεγαλώνει
είναι που νιώθω μια μαυρίλα και αρχίζω να ξεφεύγω
ή απλώς εχω αγχωθεί με τον κωλο ασεπ
και το μυαλο για να ξεφύγει βρήκε το παράθυρο του ρομαντισμού
είναι που ίσως είμαι κι εγω σε ερημο κι βλέπω παραισθήσεις

δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες...

αλλά ολα νομίζω είναι θεμα οπτικής... (οτι κι αν σημαίνει αυτό)

υ.γ δεν είμαι γκευ,αλλα μου την εχουν πεσει γκευ

υ.γ 2. γιατί παντοτε ,προτρέχω και φανταζομαι καταστάσεις που δεν θα γινουν ποτέ???

2 Comments:

Blogger Leigh-Cheri said...

Πόσο θα 'θελα να διαφωνήσω με όλα!
...Πάτησες σε πολύ ευαίσθητο σημείο. Δεν χαίρομαι καθόλου που νιώθεις έτσι...Δεν χαίρομαι καθόλου που νιώθω έτσι...Και μετά ΤΡΕΙΣ ΑΣΕΠ (απ' αυτούς που "πετυχαίνεις" αλλά δεν διορίζεσαι) συν όλα τ' άλλα που γράφεις συναισθηματικά και κοινωνικά, προσωπικά έχω αρχίσει ν' αμφιβάλλω για το αν είναι όλα θέμα οπτικής. Μερικά πράγματα τα κανονίζουν άλλοι και απλά βρίσκεσαι με δεμένα χέρια.

Όπως και να 'χει, καλημέρα!

10:30 π.μ.  
Blogger Seventh Son said...

Πρόσθεσε κι αυτό :)

9:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com