Κυριακή, Δεκεμβρίου 23, 2007

Xmas 2007 with Al Green



κάθομαι και απολαμβάνω την απλότητα του children of men στο φιλμνετ.
χαζεύω και απολαμβανω παίζοντας με το κινητό κι σκέφτομαι οτι στις φετινές γιορτές ζηλεύω το "δεν είμαι εδώ " στυλ του κλάηβ οουεν,ίσως γιατί ολα τριγύρω μου κουνιούνται κι εγω εχω κάνει 2 βήματα πίσω μπήκα σε ενα ωραίο κουβουκλιο κι απλώς συμμετέχω .

καλές γιορτές σε ολους μας γεμάτες απέραντη αισιοδοξία και χαμόγελα

ακόμη και τα ψευτικα κάτι αξίζουν.

υ.γ 1 . αλλοι ακουνε καρρά ,αλλοι ακουνε τα χγεννα της βανδή ,αλλοι το driving home for xmas του κρις ρήα ,εγώ θα ακούω αλ γκρήν

2 Comments:

Blogger Roadartist said...

χρονια σου πολλα, οτι επιθυμεις :)

8:19 μ.μ.  
Blogger Erisabetsu-chan said...

χρόνια πολλά μικρέ κουδάκο.

8:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com