Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2007

Έλεος με τα αυτοκίνητα σε αυτή την πόλη (Jamiroquai - Cosmic girl)





κάθε μέρα που περνάει η πόλη αποκτά 9 καινούργια λαμπερά αυτοκίνητα,θέσεις πάρκινγκ 0.
κάθε μέρα ο αγώνας επιβίωσης για μια θεσούλα γίνεται πιό σκληρός κι απάνθρωπος

η έννοια που εγώ δημιούργησα "δημιουργικό παρκάρισμα" = το να πετάξεις το αμάξι χωρίς να ενοχλείς χωρίς να είσαι παράνομος χωρίς όμως να υπάρχει θέση παρκαρίσματος.

ετοιμαζόμαστε ολοι ψυχολογικά για το μεγαθήριο που λεγεται υποθαλασσια αρτηρία και θα φράξει καθε νοημοσυνη στον δρόμο που λέγεται π.Συνδίκα...(αν υπάρχει ανθρωπος που νομίζει οτι δεν θα βγω στα κανάλια γι'αυτή τη γελοιότητα που σχεδιάζουν γελιέται)

8 στις 10 που θέλω να παρκάρω σε θέση ΑΜΕΑ η θεση είναι κατελειμμένη απο τον γνωστό Ταρζάν (μη οδηγος - θεση κενή - βαζω αμαξι σε θεση)

έχω μαζεψει 30 κλησειςαπο δημοτική αστυνομία για παράνομο παρκάρισμα (ενώ μου εχουν ξεκκαθαρίσει απο τον δήμο οτι μπορώ να παρκάρω σαν αμεα οπου θέλω οποτε θέλω )

κάθε μεσημέρι που γυρνάω απο τον χορτιάτη όσο λαμπερή κι αν είναι η μέρα η πόλη εχει νέφος...αυτο αναπνέουμε


υ.γ *. στην φωτό παρακολουθείται το νέο μου αυτοκίνητο

καλοτάξιδο...
με εύκολο παρκάρισμα.....

4 Comments:

Blogger MAD said...

Καλοτάξιδο και ευκολοπαρκάριστο!

PS: Αυτό με το parking στην πόλη δεν παίζεται. Δεν υπάρχει μέρα που να βρίσκεις πλέον. Πάνε κι οι καθημερινές... Ασε που έχω κάνει πλούσιο το Δήμο με τις κλήσεις

Καλή μας εβδομάδαααα ;-)

8:27 μ.μ.  
Blogger RaDiKaL said...

Καλοτάξιδο!

Αυτό το πράγμα με το φτερό δίπλα τι είναι; :p

9:15 μ.μ.  
Blogger Erisabetsu-chan said...

καλοτάξιδο
εγώ ευτυχώς βολεύομαι με το μετρό της Θεσσαλονίκης με εξυπηρετεί άνετα.

3:32 π.μ.  
Anonymous Σταυρος said...

Καλα γιατι γκρινιαζεις?Δεν σε καταλαβαινω καθολου..Ζεις στην συμπροωτευουσα,στην νυ,φη του θερμαικου,στην πιο ερωτικη πολη του κοσμου και γκρινιαζεις?
Αστα να πανε φιλε μου..Η κατασταση ειναι πλεον απαλευτη και χειροτερευει μερα με την μερα.Και κανεις δεν κανει τιποτα.Ειχα συνηθησει και καμποσα χρονια στην Ξανθη και τωρα που επεστρεψα δεν αντεχω καθολου.Αφου σκεφτομαι μετα το μεταπτυχιακο αν βρω δουλεια να την κανω πισω στην Ξανθη..
p.s. Εγω καθε μερα παλευω με τα αμαξια μετακινουμενος με ποδηλατο..Ζουγκλα η κατασταση.Αντε κουραγιο σε ολους μας..
p.s.2 Καλοταξιδο να ειναι..

10:51 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com