Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

The Bold and the beautiful? (κι μετά λενε εμένα κατίνα)



τα λινκς ειναι οι σκηνες αυτης της σαπουνοπερας
ο αγγελιοφόρος των νέων
ο αθώος ή ισως όχι σχετικός άσχετος

η άσχετη που θα ήθελε να ειναι σχετική
η αρχή όλων
η πρωταγωνίστρια
οι κομπάρσοι

αυτή η ιστορία έχει Βία , μίσος ,σασπένς , απροσδόκητες εξελίξεις (οχι για όλους) , σεξ (όχι για μενα )

τελικά σε αυτή τη πόλη ολα γινονται σαν σαπουνοπερα κι ολα γινονται στα φανερά

λοίπουν οι 2 πρωταγωνιστές .

καλή φάση

υ.γ το βίντεο είναι ασχετο με το ποστ σχετικο με μένα

υ.γ.1 τουλ βρηκα το μπλογκ ενος παλιου ραδιοφωνατζη του αχιλλέα χεκιμογλου

υ.γ. πολυ σπάσιμο αυτο το θα χιονίσει δν θα χιονίσει

6 Comments:

Blogger Erwtas Stomaxhs said...

καλά δηλαδή μόνο το Salllonica λειτουργεί σωστά σ' αυτήν την πόλη τελικά;

9:10 μ.μ.  
Blogger Erisabetsu-chan said...

eimai komparsos I rule
pw pw pragmatika den xalastika katholou me thn ekseliksh
kalutera ena nekro radiofono para ena
sapio radiofono.

10:29 π.μ.  
Anonymous asxeti said...

Δε μου λες εσύ?
Που το ξέρεις ότι είμαι άσχετη;
Και, ακόμα καλύτερα, που το ξέρεις ότι "θα ήθελα να είμαι σχετική";


Μαρία Μουζακίτη

6:10 μ.μ.  
Blogger Αχιλλέας Χεκiμογλου said...

Αγαπητέ κουδάκο,

θα ήθελα να μάθω για ποιόν λόγο με χαρακτηρίζεις "αθώο ή ισως όχι σχετικό άσχετο".

Επίσης, οφείλω να σου επισημάνω ότι ουδέποτε σε αποκάλεσα "κατίνα", όπως εμμέσως πλην σαφώς αποκαλείς όσους ενδιαφέρθηκαν για την υπόθεση.

Θα χαρώ να μάθω την απάντησή σου.

Α.Χ.

6:22 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

οι χαρακτηρισμοι που εβαλα ως λινκ προφανώς είναι οφ σαήντ. το δέχομαι.ζητώ συγνώμη γιατί προφανώς ενώ το θέμα για μένα ειναι απλώς για ψιλοκουβέντα στον φρέντο μετριο για αλλους είναι πολύ σοβαρό καθώς ανθρωποι χανουν τις δουλείες τους,φιλίες διαλύονται,ζωές αλλάζουν.

σας ονόμασα έτσι γιατί απο τα λίγα που ξε΄ρω κι απο αυτά που διάβασα είναι πως μενετε αθήνα αρα δεν εχετε μάθει ολο το μπαζ που παιζει στην πολη κι οχι όλους τους ψίθυρους,δεν ήθελα ούτε να θίξω ούτε να γινω κακός απέναντι σας,το αντίθετο (βλέπε υ.γ 1 στο ποστ)

το μόνο μου ελαφρυντικό είναι πως εγώ είμαι ενας απλός ακροατής χωρίς κονέ χωρίς να ξέρω τιποτα δεδομένο,ούτε το παίζω δικαστής ούτε πρακτορείο ειδήσεων (όπως μου φανηκε πως με δειξανε τα σαητ που κανανε αναφορά στο προ προ ηγούμενο πόστ ).

ελπιζω να ήμουν σαφής.
υ.γ 1 το "κατινα " πάει σε σχόλιο χαρακτηρισμο που είχανε αφήσει για το πρόσωπο μου παλιοτερα κι ομολογώ πως με εξέπληξε.επειδή προφανώς ξανασχολιέμαι με το θέμα κι πάλι θα πεταχτει κανενας αγνωστος να με πει κατίνα ,είπα να τον προλάβω κι να αυτοχαρακτηριστώ ετσι,δεν αναφερομουν στον Α.Χ,ουτε σε κανεναν αλλον .

υ.γ 2 δεν θέλω να ξανασχοληθώ με αυτο το συγκεκριμένο θέμα που γινεται εδω κι 3 βδομαδες

υ.γ .3 επειδή θα πεσει κι κάνα υπονοουμενο οτι επειδή ασχολήθηκα με το θέμα ,κάποιος με βάζει να ασχοληθώ,θα πώ τα εξη΄ς:εχω μια φίλη που παιζει σε ραδιόφωνο της πολης κυριακάτικα κι εχω κι εναν φίλο που εχει εναν φίλο που εχει μια ξαδέρφη που ειναι φίλη με τον τσιτσόπουλο μάλιστα εχουν παει κι για μπάνιο μαζί -ο γνωστός αποκαλεί τον τσιτσοπουλο ιδιορυθμο γελώντας-

απλώς ακούω ραδιοφωνο πολύ ,είπα να ασχοληθώ κι στο μπλογκ με το θέμα,επρεπε μαλλον να περιοριστω στο ρήαλ λάηφ.

11:07 μ.μ.  
Blogger Αχιλλέας Χεκiμογλου said...

Αυτή η υπόθεση είναι ρήαλ λάηφ αναμφίβολα.

Σ’ευχαριστώ για την απάντηση και την ειλικρίνειά σου.

Να είσαι καλά.

Α.Χ.

12:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com