Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2007

Το τέλος του 2007

ήρθε η ώρα του απολογισμού για το 2007.


δέν έγινε τίποτα,

μετά απο μια μαλακια που εκανα στο ολ ντεη είχα αποφασίσει τον φλεβαρη καπου να τραβήξω χειρόφρενο στην προσωπικη μου ζωή και απλώς να δέχομαι τα πράγματα όπως μου έρχονται,αυτή η συναισθηματική ασφάλεια με οδήγησε στους λιγους αλλα πάντα αξιαγάπητους φίλους μου σε κανένα ερωτικό χαμόγελο και γενικά σε μια ήπια χρονιά.
βλέποντας ολη την χρονιά το επαγγελματικο να παραμένει στάσιμο πλην της αναλαμπης του δεκεμβρίου,απέκτησα αλλους 2 ποντους στην πετσούλα μου και πλεον προσπερναω μαλλον αβίαστα οτι χαζαμάρα μπορεί να συμβεί,τουλ εβγαλα αρκετά λεφτούλια και πήρα ενα νεο του-του σημάδι οτι τα παιδικιστικα μου χρονια εχουν φυγει προπολου,

απο την αλλη χαίρομαι γιατί δεν εχω την ανάγκη μεσα μου να σβήσω καμία μα καμία κακη αναμνηση του 07
ολες ηταν μια χαρά... με υγεία κι ευτυχία.

απέλαυσα την μουσικη απο το "2" του κ.βήτα ,την ακουγα ωρες στο τζυμ και ώρες στο αμάξι

απέλαυσα τα παιδία των αντρών που ειναι φοβερή ταινία,οπως εγραψα τα χγεννα,τώρα που το σκεφτομαι και το fountain καπου φταίει για ολη αυτή τη χαλαρότητα μου,ζωή ειναι την γλεντάω!!!
γουστάρω που ζουμε σε εποχή πουτιν σαρκοζί λαζοπουλου ασχετων μουσικών στο μαη σπεης και χαμένων φιλιών στο φεησμπουκ...

το μονο κακο είναι πως δεν κουνηθηκα να διαβασω περισσοτερα βιβλία και δεν κουνήθηκα για να μιλήσω σε περισσοτερες κοπελες στα μπαρ

ας είναι το 08 το ετος που θα θυμόμαστε για πολλά χρονια με χαμογελο,το 07 ετσι ήταν για μενα

1 Comments:

Blogger Erisabetsu-chan said...

Καλή Χρονιά

4:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com