Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007

Το θέμα Παοκ

αυτό το πρωτοσέλιδο θα μείνει για πάντα στην πιο κρυφή γωνιά του μυαλού μου,είναι αυτο που εγώ αποκαλώ (και κάποια εκατομμύρια μαθηματικοι)turning point - κρίσιμο σημείο-
πάνω σε μια κίνηση έτοιμη για λύση τύπου ράμπο κάποιοι θυμηθήκαν τον ζαγοράκη.μακάρι να ξαναδούμε τον παοκ τεράστιο μεγάλο και υψιπ ετείν όπως λέν οι παοκάρες,
αν όμως άν δεν γίνουν 2 βήματα
θα συνεχίσω να είμαι μίρλας
όσο τεράστια προσωπικότητα και αν είναι ο αρχηγός
(εμένα δεν με ε΄χει πείσει αλλα ποιός είμαι εγώ????)

  1. άμεση κάλυψη της άυξησης του μετοχικού κεφαλαίου (ζεστό χρήμα θα μπει στο ταμείο η Παε θα είναι βιώσιμη μίνιμουμ για 2 με 3 χρόνια και δεν θα παρακαλάμε για ρυθμίσεις και μαλακίες)
  2. άμεση πρόσληψη 10 ατόμων έτοιμων να προσφέρουν στον παοκ μετα πληρωμής για την διοίκηση της παε,ταυτόχρονα 10 βετεράνοι όπως τουρσουνίδης βρύζας γεωργιάδης,άτομα γεμάτα χωρίς οικονομικά προβλήματα και με φρέσκιες ιδέες μέσα στην παε .
υ.γ - . αν αυτό που κάποιοι σκέφτονται να απαιτηθεί η ρύθμιση και κάτι παραπάνω απο το Δημόσιο τότε πραγματικά θα είμαστε η ομάδα του Δημοσίου,όχι η ομάδα της καρδιάς μου.
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com