Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2006

συνιθιζοντας το κρυο


εσένα τι συναισθήματα σου αφήνει το κρύο?

όλο το σ/κ μου έχει κολλήσει το "οι ηλίθιοι είναι αήτηττοι" τι σημαίνει; πως μπορώ να το προσπεράσω? κυκλοφορεί συνέχεια στο μυαλό μου,είμαι εγώ ενας? γιατί νιώθω πως χάνω?

κυριακή βράδυ κ το κρύο δυναμώνει,τιβι μια τηλεχαβούζα,οι ηλίθιοι ακόμα ειναι στο μυαλό μου,ευτυχώς ε΄χω την σκουριά στο 1055 να σπάει το κρύο,γαμάτη εκπομπή 9-12 αν ζεσταθείς θα με θυμηθείς?

δευτέρα βρα΄δυ κ κάποιος λέει οτι όποιος παραβαίνει το σύνταγμα πρέπει να μπαίνει φυλακή...σιωπή των ηλιθίων,βρήκαν τον τρόπο κ τον νικήσανε...η λάμψη του μυαλού του με ζέστανε αλλά μιλούσε για κράτος δικαίου,αρα έπρεπε να επανέλθω στην αλήθεια ξανά στο κρύο
παρασκευή βράδυ κ εγώ ψάχνω για μουσικάρες αλλά ταξιδεύω αλλού ξαφνικά το κρύο τρυπάει το κόκκαλο χωρίς να το σταματούν οι πυτζάμες,πυτζάμες? σίγουρα κάπου εκει έξω θα υπήρχε ενα χαμόγελο ή ενα βλέμμα να με ζεστάνει κ ας ήταν ψεύτικο;)

κάποτε κάποιος ρωτούσε για 2 ώρες τι μπορούμε να κερδίσουμε απο το κρύο απο το πολύ κρύο,ισως να είναι το γεγονός πως πρέπει να βρούμε τρόπους να ζεσταθουμε

υ.γ δεν μπορώ να γράψω κείμενο με συνοχή μη ορθογραφικά λάθη σωστό συνταχτικά,δεν θέλω να το διορθόσω,εκείνο το βελάκι στο μπακσπέης δεν μου αρέσει δεν μου αρέσει να γυρνάω πίσω σε αυτά που σκέπτομαι
υ.γ 2 .. διάβασε με δυό φορές κ αν πάλι δεν με καταλάβεις δεν πειράζει,οι ηλίθιοι ειναι αήτηττοι
Thessaloniki Blogs
Weather by Freemeteo.com